2009年4月15日 星期三

辣塊媽媽...小嘉莉已經很瘦了


看來Scarlett Johansson將參與到Iron Man 2的演出(飾演Black Widow),離真正上映日看來還有一年有餘,現在正應該是如火如荼進入拍攝階段...

不過日前傳出她為與其他更瘦的女星競爭該角色,被迫進行瘋狂的減重與忌食計畫以減去14磅(約6.3kg)的體重,誰是旁邊的推手呢?.............................沒錯,就是一直有傳聞在做飲食控制的Gwyneth Paltrow.不過小嘉莉已經撰文否認了這小道消息(第三段起).

部分節錄:
"Claims have been made that I've been on a strict workout routine regulated by co-stars, whipped into shape by trainers I've never met, eating sprouted grains I can't pronounce and ultimately losing 14 pounds off my 5'3" frame,"

->報導指出我正被同片演員教授嚴格的例行(飲食)控制訓練、被不曾打過照面訓練員改造成適當的體態,還吃些我難以形容的穀類幼苗,為的就是最終讓我5呎3吋(約162cm)的身形減去14磅.

"I'm a petite person to begin with, so the idea of my losing this amount of weight is utter lunacy. If I were to lose 14 pounds, I'd have to part with both arms. And a foot."

->我一直以來就是一位嬌小的女子,因此報導指出我大力減重實在是非常愚蠢!如果我能減掉14磅,我希望是雙臂與腳.

"I'm someone who has always publicly advocated for a healthy body image and the idea that the media would maintain that I have lost an impossible amount of weight by some sort of 'crash diet' or miracle workout is ludicrous,"

->我是健康體態的公開擁護者,所以報導指出我藉由速成的忌食法或神奇的訓練來減掉超乎異常的體重分量根本是胡扯!

"I would be absolutely mortified to discover that some 15-year-old girl in Kansas City read one of these 'articles' and decided she wasn't going to eat for a couple of weeks so she too could 'crash diet' and look like Scarlett Johansson."

->如果我發現一位住在堪薩斯城的女孩因獨到這篇"報導",因而決定數周內不吃東西來個"速成飲食法",為的就是能看起來像史嘉莉喬韓森,我將感到非常羞愧".

小嘉莉深知做為公眾人物需為社會做正面的形象宣導,實在可喜.到時小嘉莉在片中會看來如何,且待明年分曉了...

沒有留言:

張貼留言