2009年1月21日 星期三

每日足球quote語


"David wasn't working as hard as he has done in the past, I told him straight, I told him what I thought of him and his performances. He took it well. I could see with my own eyes that he wasn't doing what he was at [his former club] Blackburn. But now I think he'll get back to that. He knows now and I think you'll see a different boy. If we can get him going we can have a terrific player again."

->"本特利表現不如以往來的努力.我直接了當的告訴他,我告訴他我對他的想法及對他表現的評判.他願意接受.我用眼睛就可以看出他的所作所為不如以往在布萊克本的時期.但如今我知道他將重新找回過去的狀態.現在他知道這點(我對他的期望),我想你們將看到一個不一樣的他.如果我們能帶著他繼續走下去,我們將會再次擁有一位絕讚的球員".

Tottenham神奇教頭Harry Redknapp ,近日對於中場球員David Bentley 近期表現多所批評.這名曾被英格蘭賦予眾望的球員,自從本季至 Blackburn轉自Spur後,始終狀態不如以往.本季至今最令人印象深刻的表現,大概只剩去年戰平Arsenal的那記驚天調射.

-----
"I have unfinished business there. The difficulty is knowing if we will finally be able to write the last few chapters, which will maybe be the most beautiful. Nothing is impossible. I am very well placed to know that."

->"在那裡(馬賽),我仍有未了的事務.難處在於,當了解道我們是否有能力在最後寫下或許是最美麗的最後幾個篇章.沒有事情是不可能的.我高興能了解到這點".

Chelsea魔獸Didier Drogba近期比賽都被主帥Luiz Felipe Scolari給晾在一旁,他個人則釋出暗示,表達出願重回前俱樂部Marseille的憧憬.

I am very well placed to know that???(徵求正解).
-----
"I have to thank all of my team-mates, my new coach Jose Mourinho and of course, (former coach Roberto) Mancini, who is no longer a part of Inter,"

->"我必需感謝我所有的隊友、新教練莫里尼奧,當然還有前任教練曼奇尼,雖然他已經不再是國米的一份子".

Inter Milan瑞典巨砲Zlatan Ibrahimovic在周一夜晚,被 Italian football Oscars選為08年度最佳球員.伊布在上個球季於聯賽射進17球,幫助球隊再次拿到聯賽冠軍.

extra news and gossip:
1:英超結至今日球員轉會名單:see more

2:Newcastle不只近期成績平淡,隊上管理更出現問題.球員Charles N'ZogbiaAndy Carroll更在球隊訓練時拳腳相向.這事件是自上周壞小子Joey Barton與隊友Jose Enrique 在比賽中有爭執後,再一次關於球隊紀律方面的事件(教練Joe Kinnear,近日也因在 FA Cup比賽中與Hull主帥Phil Brown有爭執, 而被FA起訴).

relaed words:
bust、blow:毆打

沒有留言:

張貼留言